Disse bildene tok jeg i går ettermiddag i Nygårdsparken
Not much people out
Bergen fra Kalfaret ,grått og mye snø i luften
Alle vann er fryst igjen.Ikke en fugl å se!
På kaien står den gamle skuten!
Bare noen bilder tatt mens jeg ventet på time til å bli testet hos lege
...I love the blue boat!
SvarSlettFairly similar conditions here at the moment.
SvarSlettThanks
SvarSlettRead your latest post first so I know you are ok thanks goodness.
SvarSlettPhotos are lovely, snow and colour.
Bildene dine er gode, men det grå været gir bildene en trist tone. Byen lever et stille liv.
SvarSlettIt empties your head with problems and fill it with joy over these very nice photo's. Seems we are also in for a lot of snow this weekend so perhaps also some real winter photo's from Holland.
SvarSlettWhat a lovely wiew!
SvarSlettThe blue boat really stands out. Great shot!
SvarSlettVery beautiful winter scenes and I love the contrasting colors of the harbor view!
SvarSlett